Manitoun suosikkimallit uudistuivat

8.11.2019

Manitou on uudistanut keskikokoisten kurottajien mallistonsa 7-10 metrin ja 3000 kg luokassa. Uudet MT 733 Easy, MT 933 Easy ja MT 1033 Easy korvaavat suositut MT 732 / 932 / 1030 Easy mallit.

Uuden vähäpäästöisen (Stage V) moottorin ja parannetun voimalinjan ansiosta maksimi ajonopeus on nyt 35 km/h. Samalla jarrujen tehokkuutta ja tunnokkuutta on parannettu. Kapasiteettia on myös lisätty, nyt kaikkien kolmen mallin maksiminostokyky on 3300 kg. Suorituskyky on kaiken kaikkiaan erinomainen koneiden kompakti koko huomioiden.

Rakennusyrityksillä ja konevuokraamoilla yleiset 7-10 metriset Manitou MT-kurottajat tunnetaan helppokäyttöisinä, luotettavina ja monipuolisina koneina.

MN-Lifttek Oy on toimittanut ensimmäiset uudensarjan koneet asiakkailleen syksyn aikana. Nyt myyntivarastoonkin on saatu muutama uutuusmalli: MT 933 Easy sekä MT 1033 Easy. Koneisiin voi tulla tutustumaan Lifttekille Vantaalle osoitteeseen Pihkalantie 4.