Manitou kuormaajat

10.5.2019

MN-Lifttek Oy maahantuo, myy sekä huoltaa Manitou kuormaajat ja tuotteet: runko-ohjatut pyöräkuormaajat, liukuohjatut kuormaajat ja telakuormaajat.

Manitou kuormaajat löytyvät nyt kotisivujemme tuotteet-osiosta.

Voit tutustua tuotteisiin tarkemmin Korson toimipisteessämme (Pihkalantie 4, Vantaa) ja MAXPO-näyttelyssä Hyvinkäällä 5.-7.9.2019, jossa ovat esillä Manitou MLA 3-35 H sekä Manitou MLA 7-75 H Tervetuloa!

Manitoun tuotetarjonta laajeni kompakteihin kuormaajiin vuonna 2008, kun se osti Amerikkalaisen Gehl yhtiön. Kaupan myötä Gehl yhtiöstä tuli Ranskalaisen Manitou konsernin täysin omistama tytäryhtiö. Jo aiemmin – vuonna 1997 – Gehl yhtiöt oli ostanut Mustang-tuotemerkin.

Manitou, Gehl ja Mustang ovat toimineet omilla brändeillään maailmanlaajuisesti. Vuodesta 2019 alkaen Mustang on Euroopassa sulautettu osaksi Manitouta.

Mustang, nykyään siis Manitou, ja alkujaan nimeltään Owatonna Manufacturing Company, oli yksi ensimmäisistä valmistajista, joka aloitti liukuohjattujen kuormaajien valmistamisen vuonna 1965. Tänä päivänä Euroopan mallisto sisältää liukuohjattujen kuormaajien lisäksi runko-ohjatut pyöräkuormaajat sekä telakuormaajat. Made with pride in the USA.