Instat UpRight -tuotteet Lifttekille

11.2.2020

MN-Lifttek Oy ja Instant UpRight, Irlantilainen alumiinitelineiden ja henkilönostimien valmistaja, ovat solmineet jälleenmyyjäsopimuksen koskien koko Instant UpRightin telinemallistoa sekä hiljattain uudelleenlanseerattuja henkilönostimia.

Instant UpRightin masto- ja saksinostimet, siirrettävät alumiinitelineet, alumiinitasot ja vaativaan käyttöön suunnitellut modulaariset alumiinitelinejärjestelmät täydentävät erinomaisesti Lifttekin tuotevalikoimaa.

Menestyksellisen lanseerauksen varmistamiseksi, Instant UpRight -toimintoja tulee vetämään Markku Tuliniemi, joka on toiminut viimeiset 19 vuotta suoraan Instant UpRightin palveluksessa, viimeisimpänä tehtävänään Euroopan myynnin johtaminen. Markun johdolla, Lifttek vastaa jatkossa Instant UpRight -tuotteiden myynnistä, jälkimarkkinoista ja teknisestä tuesta Suomessa.

Instant UpRight -alumiinitelineet ja -henkilönostimet ensiesitellään Mansen Mörinöillä Pirkkalassa 3-4 Huhtikuuta.

Lue tästä englanninkielinen lehdistötiedote.

Pääkuvassa vasemmalta oikealle:
David Mc Cormack, Myyntijohtaja, Instant UpRight
Seppo Turunen, Myyntijohtaja, MN-Lifttek Oy
Mika Närhi, Toimitusjohtaja, MN-Lifttek Oy
Markku Tuliniemi, Myyntipäällikkö, MN-Lifttek Oy
Urmas Roosimaa, Myyntipäällikkö, Instant UpRight Scandinavia, Keski- ja Itä-Eurooppa