Nimityksiä MN-Lifttek Oy:ssä

26.9.2017
Seppo Turunen

MN-Lifttek Oy panostaa palveluun ja on tehnyt seuraavat nimitykset:

Petri Höst (kuvassa vasemmalla) on nimitetty konemyyjäksi 7.9.2017 alkaen. Hänen vastuullaan on Lifttekin edustamien uusien ja käytettyjen koneiden myynti sekä uusasiakashankinta koko Suomen alueella, toimipaikkana Vantaa. Petri on aikaisemmin toiminut Dae-Tek Oy:llä konemyyjänä. Petrillä on 33 vuoden kokemus koneiden myyntiin, huoltoon ja korjauksiin liittyvistä tehtävistä.

Petri Höst, konemyynti
petri.host@lifttek.fi

Timo Salin (kuvassa oikealla) on nimitetty tuotepäälliköksi 4.9.2017 alkaen. Hänen vastuullaan on Lifttekin edustamien uusien koneiden tilaus-toimitus-ketju, tehdasyhteydet ja markkinointi, toimipaikkana Vantaa. Timo siirtyi Lifttekille Wihuri Oy Teknisestä Kaupasta Cat-koneiden tuotepäällikön tehtävistä. Sitä ennen hän toimi Konekesko Oy:ssä tuote- ja kehityspäällikön tehtävissä. Timolla on 17 vuoden kokemus konemaahantuonnista, -myynnistä ja -markkinoinnista.

Timo Salin, tuotepäällikkö
timo.salin@lifttek.fi

MN-Lifttek Oy on nostolaitteiden maahantuontiin, myyntiin ja jälkimarkkinointiin erikoistunut yritys, joka edustaa alansa johtavia merkkejä: Manitou, Teupen, Geda, Aichi ja Generac.